poniedziałek, 23 maja 2011

Anielica- baletnica i żyrafy

Dzisiaj przedstawiam Wam
moją pierwszą anielicę-baletnicę.
Będzie wisieć w pokoju-sypialni moich córek,
ale dopiero po remoncie.
Zresztą, mam plan aby w ich sypialni,
było sporo ozdób uszytych przeze mnie,
najlepiej z równych materiałów, a jak się nie da,
to chociaż w podobnej kolorystyce.
Jak efekt mnie zadowoli to się pochwalę na blogu,
ale zapewne jeszcze trochę to potrwa.

*****~~*****
*****~~*****
*****~~*****

A oto kolejna żyrafa, jagodowa Jagoda.
Jakaś taka pulchna wyszła. Ale ma swój urok.
Powędrowała do domu p.Agnieszki (pozdrawiam)
i jej małej córeczki.
Może będzie je bronić przed choróbskami,
które im ostatnio nie odpuszczają. Oby.
Jagoda nosi modne pantalony, to wielka elegantka.
*****~~*****
*****~~*****
I przedstawiam kolejną żyrafę,
a właściwie Pana Żyrafa w modnych ogrodniczkach.
Jest aż 7cm większy od Jagody a tym samym szczuplejszy.
Jak to się stało, pojęcia nie mam,
bo obie żyrafy kroiłam z tego samego,
zrobionego przeze mnie szablonu.
I nie wiem jakim cudem Pan Żyraf wyszedł większy.
Chyba pozostanie to tajemnicą.
*****~~*****
*****~~*****
*****~~*****
Pozdrawiam serdecznie,
dziękuję za tak liczne komentarze,
i biorę się do pracy bo zamówienia czekają,
a przede wszystkim nowe wyzwanie - anioł komunijny.
Aśka

9 komentarzy:

  1. Baletnica pełna wdzięku a żyrafka fajna z takimi grubiutkimi nogami :)
    Pan Żyraf ma fajne portki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne , szczególnie ta jagodowa żyrafa:)
    www.ewarthome.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baletnica przeslodka a zyrafy powalily mnie na kolana:)Pozdrawiam cieplo
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. what sweet!!! wonderful Tildas!!
    greetings
    Astrid

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne panienki i kawaler niczego sobie,a pomysl z pokojem swietny.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super żyrafki,baletnica również jest czadowa,napewno fajnie urzadzisz pokój swoich córek:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baletnica jest taka śliczna i tak "ulotnie" wygląda. Twoje dziewczyny będą miały wspaniały pokój jak sama im go ozdobisz. Będę czekać na fotki.
    A Żyrafki to prawdziwe słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Meski rodzaj juz tak ma,nawet u zyrafy ;) ze chetnie pnie sie do gory...choc akurat zyrafom wolno:) Sa sliczne, zarowno ona jak i on, pasuja do siebie. Baletniczka delikatna i wdzieczna, czekam na anily komunijne, juz jestem niecierpliwa jak beda wygladaly, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace sa naprawde bardzo piekne i starannie wykonane, mowie tu o wszystkich pracach. A twoje opisy sa ciekawe i bawia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.