środa, 2 czerwca 2010

A wszystko zaczynam od nowa...

Tzn.bloga przenoszę, bo jakoś w tamtym nie potrafię się odnaleść.

Mam nadzieję, iż tu będzie mi łatwiej, ale szkoda mi tego co tam pisałam, więc pozwalam sobie to wkleić :)

Zaczęłam tak:

08.12.2009r.

Tak, tak. To forum stało się dla mnie machiną która poruszyła moje ręce. Od dawien dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia czegoś nowego, czegoś ręcznego, czegoś mojego, od poczatku do konca.

No i tak powstała moja pierwsza KUSUDAMA czyli to:

Powiem, lekko nie było, ale dałam radę.

Wszystkiego nauczyłam się w 15min dzięki tej stronie:

http://www.dailymotion.pl/video/x9zopw_kusudama-flower_creation

Ale jak zakończyłam to radocha ogromna :D

Następnie zrobiłam masę solną (trochę mi to zajęło) i zrobiłam mojego pierwszego anioła. Oceniać go nie będę, brak słów ... hihi.


PS. Na szczęście kolejne anioły wyszły lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.