środa, 2 czerwca 2010

Witam w 2010r ! (nadal archiwum)

Troszkę mnie nie było. Ale najpierw święta, potem sylwester, a do tego anioły, anioły, anioły...

Wiem monotematyczna jestem, ale cóż. Wciągneły mnie na maksa. A do tego mam zamówienie i kilka będzie sprzedanych. To dla mnie ogromna radość, bo jak już chcą kupić to wiadomo że się podobają.

Poświęciłam się całkowicie całej kolekcji PULPECJUSZY, każdy jest inny, każdemu towarzyszy moja wizja :) kazdy ma nadane imię. Zresztą przeczytacie.

A następnie przedstawię wam DŁUGASKI, inny rodzaj anioła, już nie płaskorzeźba a rzeźba. Zresztą ocenicie.

ZDZISIO

EDZIO

ŚPIĄCA ZOCHA

ŚPIĄCY JÓZIO

HENIU WIŚNIA

A teraz czas na DŁUGASKI

JOWITANNA

RÓŻANNA

MARCIANNA

No i na deser, para aniołków JULIA I JULIAN :)

Więc jak widzicie wcale się nie lenię, wciąż tworzę. Kolejnych 5 długasek już się suszy, a jeden baran czeka na pomalowanie.

Pozdrowionka

PS Chociaż teraz skomentujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.