środa, 2 czerwca 2010

Tilda - moja nowa pasja :)

Tilda - lalka, maskotka, przytulanka ? słów kilka w celu wyjaśnienia, przepisanych z innego bloga. Bo niestety w internecie prawie nic nie ma w tym temacie.

TILDA jest stylem wzornictwa wywodzącym się ze skandynawii, i czerpiącym z jego folkloru.

Mało, ale co zrobić. Może Wam się uda w sieci znaleść coś wiecej.


To moje poczatki, pierwszy królik Tildowy uszyłam dla Gabrysi (2,5 roku) - mojej córki. Zachwyciła się kroliczycą, i nie było lepszej zabawki. To dla mnie najlepsza nagroda ! Oczywiście starsza córka Marysia (5 lat) zażyczyła sobie również taką króliczycę.

A potem już poszło, jedna dla syna koleżanki jako prezent urodzinowy, a potem sporo zamówień na dzień dziecka, ale o tym za chwilkę.


Gabrysiowa

Królicza parka,

Ona - poszła na festyn do przedszkola, na loterię fantową się wystawiła ;), On - pojechał do małego Maksymiliana na urodziny. I tyle ich widziałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.